فناوری اطلاعات

فناوری اطلاعات

تاریخ : دوشنبه 05 آبان 1399 زمان : 11:17 | بازدید : 51
نویسنده : Admin | نظرات (0)

 

سئو و بهینه سازی سایت - طراحی سایت - سئو سایت | پونیما

این ساده است ، واقعاً: بخش IT برای اطمینان از عملکرد نرم افزارهای موجود در شرکت شما وجود دارد ، شبکه و سرورهای پرونده شما هرگز خراب نمی شوند. آنها رایانه را دوست چگونه صفحه اول گوگل باشیم  دارند و کد را می دانند. و تنها به همین دلیل ، بسیاری از مشاغل طراحی مجدد وب سایت را در بخش IT پین می کنند.

 

اگرچه بخش فناوری اطلاعات شما مهارت کافی ندارد ، اما وقتی صحبت از طراحی وب سایت می شود ، تخصص کافی ندارند. درخواست بخش فناوری اطلاعات برای مراقبت از حضور اینترنتی شرکت می تواند منجر به ایجاد وب سایتی شود که تجارت شما را جلب نکند یا مشتریان احتمالی شما را مجذوب خود کند - معروف به "شخص". به همین دلیل است.

 

1. بخش فناوری اطلاعات با مخاطبان هدف یا استراتژی بازاریابی شما آشنا نیست

طرفداران فناوری اطلاعات بازاریاب نیستند. این دو مهارت دست به دست هم نمی دهند. آیا از بخش فناوری اطلاعات خود می خواهید با مشتریان و مشتریان خود ملاقات کند؟ آیا آنها در ایجاد و شکل گیری روابط و مدیریت خدمات مشتری جلویی به مدیر حساب کمک می کنند؟

 

همان دلایلی که شما نمی خواهید بخش IT خود را در خانه برای پذیرایی از یک مشتری در شهر بیاورید ، همان دلایلی است که آنها نباید از پس پروژه طراحی وب شما برآیند: این امر مربوط به تخصص فنی نیست ، بلکه ایجاد و حفظ ارتباط با مشتریان احتمالی با استفاده از بازاریابی ، تجزیه و تحلیل و شیوه های طراحی وب که کارساز است. و از آنجا که وب سایت شما یک ابزار فروش و بازاریابی مشتری مدار است ، لازم است توسط متخصصین بازاریابی مشتری روبرو ایجاد شود که مشتری ایده آل شما را بشناسند و درک کنند.

 

به این روش به این موضوع فکر کنید: آیا تیم بازاریابی خود را برای نصب سخت افزار شبکه جدید در دفتر کار خود ترجیح می دهید؟

 

2. وب سایت ها فقط کد نیستند

اگر مسئله این بود که چه کسی می تواند بهترین کد را وارد کند ، پس ممکن است بخش IT شما برنده شود. اگرچه همان کد و دانش فنی مورد نیاز برای نگهداری یک سرور یا شبکه ، هنگام ایجاد یک وب سایت مدرن شما را به جایی نمی رساند.

 

اما طراحی مجدد وب سایت فقط کد نویسی نیست. در حقیقت ، کدگذاری فقط آخرین تماس وب سایتی است که واقعاً توسط برند شما ساخته شده است - کلماتی که برای فروش و آموزش استفاده می کنید ، و خدمات و تصاویری که برای نمایندگی شرکت خود انتخاب می کنید.

 

طراحی وب سایت خود را به رمزگذاران متمرکز بر فناوری اطلاعات اختصاص دهید و از یک ارزش وب اساسی یک وب سایت محروم می شوید - ساختار سردی را برای شرکت خود به ارمغان می آورد که به مشتریان احتمالی ارائه نمی شود.

 

3. این ماهی بزرگتر برای سرخ کردن دارد

IT بخش مهمی از تجارت شما است: آنها متعهد به حفظ زیرساخت های فن آوری تمام کارهای شما می شوند و سازمان را پشتیبانی می کنند و می توانند از جدیدترین فن آوری های موجود استفاده کنند.

 

افزودن یک پروژه طراحی وب به لیست سئو چیست  کارهای گروهی از متخصصان فناوری اطلاعات استفاده مناسبی از وقت آنها نیست زیرا آنها نگران پروژه های خودشان هستند. برای نظارت ، مدیریت و دستیابی به اهداف خود به تمام آنچه در اختیار دارند ، می باشد و پروژه طراحی مجدد وب سایت برای زمان آنها مناسب نیست.

 

هدف وب سایت شما هدایت سرنخ ها و بستن تجارت در حالی است که به دنیا نشان می دهد دقیقاً چه کسی هستید و چه کاری انجام می دهید. قرار دادن وب سایت خود به طور انحصاری در اختیار بخش IT ممکن است باعث شود که این فهرست در لیست کارها بررسی شود ، اما بازدهی برای سرمایه گذاری شما ایجاد نمی کند یا برند شما را ایجاد نمی کند.

ارسال نظر برای این مطلب


کد امنیتی رفرش