صفحه فرود سایت

صفحه فرود سایت

تاریخ : شنبه 19 مهر 1399 زمان : 10:28 | بازدید : 54
نویسنده : Admin | نظرات (0)

Importance Of SEO in Web Design

 

در حالی که صفحات فرود به راحتی مهمترین صفحات وب سایت شما هستند (آنها جایی هستند که شما ارزش را منتقل می کنید ، اعتماد را جلب می کنید و بازدیدکنندگان را به لید تبدیل می کنید) ، بازاریابان برای درک عملکرد آنها اغلب تلاش می کنند.

 

بدون داشتن تصویری روشن از اینکه آیا در مسیر درستی قرار دارید یا نه ، احساس گیر افتادن آسان است. بنابراین ، برای کمک به رفع مشکل شما ، ما تصمیم گرفته ایم تا کمی وضعیت را روشن کنیم و به این س questionال بسیار رایج بپردازیم: "نرخ تبدیل صفحه فرود خوب چیست؟"

 

ما همچنین پنج نمونه از عناصر صفحه فرود را جمع آوری کرده ایم که می توانید با آنها آزمایش کنید ، اگر متوجه شدید زمان آن است که شماره های خود را بالا ببرید.

 

حقیقت در مورد نرخ تبدیل صفحه فرود

آنها ذهنی هستند.

 

عواملی مانند صنعت ، محصول یا خدمات و مخاطبان هدف شما همه توانایی شما را در تبدیل بازدیدکنندگان به سرنخ و منجر به مشتری را تحت تأثیر قرار می دهند.

 

با این حال ، من کاملاً می دانم که مردم شماره های خود را دوست دارند ، بنابراین من برخی از اطلاعات WordStream را استخراج کردم تا اطلاعات کمی در مورد وضعیت بدرخشم:

 

wordsteam میانگین تبدیل نرخ. jpg

 

نمودار بالا نشان می دهد که نرخ تبدیل متوسط ​​2.35٪ است. کلمه کلیدی در اینجا متوسط ​​است.

 

با یک بررسی دقیق تر مشخص می شود که 25٪ بالاترین در حال تبدیل با 5.31٪ به بالا هستند ، در حالی که 10٪ با 11.45٪ به بالا هستند ، اما مهم است که بدانیم این نمودار با تمرکز بر نرخ تبدیل در کل حساب است ، نه صفحات فرود

 

بنابراین ما می دانیم که معیار یک وب سایت چیست ، اما در مورد یک صفحه فرود به طور جداگانه چه می توان کرد؟

 

من تصمیم گرفتم بیشتر به اطراف نگاه کنم و با این مطالعه جذاب Unbounce مواجه شدم.

 

نرخ تبدیل برداشت توسط صنعت. jpg

 

در این گزارش ، Unbounce عملکرد 74.5 میلیون بازدید از بیش از 64000 صفحه صفحه تولید نسل سرب ایجاد شده در سیستم عامل خود را توسط مشتریان Unbounce بررسی کرد. صفحات فرود در 10 صنعت مختلف (مسافرت ، املاک و مستغلات ، مشاوره بازرگانی ، خدمات بازرگانی ، اعتبار / وام ، بهداشت ، آموزش عالی ، بهسازی منزل ، مطالعات حقوقی و شغلی / آموزش شغلی) وجود داشت.

 

آنچه کشف شد واقعاً جالب بود.

 

بهترین نرخ تبدیل به طور قابل توجهی در تمام صنایع متفاوت بود ، در حالی که نرخ تبدیل متوسط ​​بین 3-5.5 3-5 بود.

 

اما ، همانطور که قبلاً اشاره کردم ، نرخ تبدیل شما به دلیل نوع صنعتی که دارید ، پیشنهادهایی که ارائه می دهید و رفتار مخاطب شما همچنان متفاوت خواهد بود.

 

بعد از دیدن این داده ها ، ممکن است متوجه شوید که اعداد نرخ تبدیل شما در مکان مورد نیاز نیستند ، یا بهتر از این ، جای پیشرفت دارند.

 

من اخیراً در یکی از پینترست های خود با نقل قولی روبرو شدم که واقعاً به خوبی می تواند این وضعیت را بخوبی بیان کند:

 

"چرا وقتی می توان شگفت انگیز دست یافت ، به طور متوسط ​​قناعت کرد؟"

 

بنابراین در حالی که میانگین نرخ تبدیل متوسط ​​در هر 10 صنعت در حدود 4٪ است ، مشاغل موجود در آنهایی که برجسته هستند ، مشاغل حاضر در حل و فصل نیستند.

 

برای کمک به الهام بخشیدن سئو چیست  از تجارت خود ، ما برخی از نکات بهبود صفحه اصلی را با هدف تبدیل نرخ تبدیل خوب به یک نرخ شگفت انگیز ارائه داده ایم:

 

بهبود نرخ تبدیل صفحه فرود

برای اینکه نرخ تبدیل صفحه فرود خود را از متوسط ​​به شگفت انگیز برسانید ، باید ارزش را به وضوح انتقال دهید ، خطر را کاهش دهید ، کمبود اهرم و فوریت را کاهش دهید ، حواس پرتی را از بین ببرید و اصطکاک را کاهش دهید. بیایید به چگونگی انجام هر یک از اینها بپردازیم و به چند نمونه نگاه کنیم.

 

1) ارزش را به وضوح انتقال دهید

بسیاری از ما محتوای خارق العاده ای برای خوانندگان خود ایجاد می کنیم که به سرعت بی معنی می شود زیرا در پشت یک دعوت به عمل (CTA) پنهان است و هیچ ارزشی برای کاربران شما ایجاد نمی کند.

 

وقتی کاربران با CTA روبرو می شوند ، باید بلافاصله سود کلیک کردن روی آن را ببینند. اگر این مقدار به اندازه کافی واضح نباشد ، کاربران در عوض خود را نگران چیزی نمی دانند که چه چیزی بدست می آورند بلکه هزینه کلیک را دارند.

 

آنچه شما باید انجام دهید

روی کپی تمرکز نکنید که توضیح می دهد کاربر برای دریافت محتوای شما چه کاری باید انجام دهد. در عوض ، از کپی استفاده کنید که مزایای این پیشنهاد و نقاط درد آن را برطرف می کند. اطمینان حاصل کنید که ارزش کلیک از هزینه شما بیشتر است.

 

 

روز آموزش HubSpot

همچنین ، در کپی که روی دکمه خود استفاده می کنید صریح باشد. کپی دکمه مانند "ارسال" یا "خرید آن" بسیار عمومی و مبهم است.

 

"ارسال" آنچه را که اقدام می کند ماسک می کند و باعث می شود کاربران تعجب کنند که در آن صفحه بعدی واقعاً چه چیزی دریافت می کنند. "خرید" نیز به همان اندازه بد است و به کاربران یادآوری می کند که مرحله بعدی در واقع مجبور به پرداخت هزینه چیزی است و باعث می شود ارزش بیش از هزینه را فراموش کنند.

 

ارسال نظر برای این مطلب


کد امنیتی رفرش